Reklamační řád
Reklamace
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím bezprostředně po dodání prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně, nejpozději do třech dnů od převzetí zboží. Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravní služby, i při nepatrném poškození obalu, nebo náznaku poškození, toto zapsát do přepravního listu a případně pořídit fotografii.
Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.gastro-plsek.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně.
Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě
1. Zboží zakoupené přes e-shop můžou zákazníci vracet do 14ti dnů od přijetí zásilky. Zboží zakoupené na prodejně zaslat na adresu e-shopu nelze.
2. Pro vrácení poštou budete potřebovat dva důležité dokumenty– fakturu a vytištěný a vyplněný formulář VRÁCENÍ ZBOŽÍ. Oba dokumenty prosím vložte do balíku společně se zbožím, které si přejete vrátit.
3. Zboží doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
4. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
5. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na naši adresu uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.
Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
Plšek František Mgr.
Gastrozařízení a řeznické potřeby
Na Potůčku 700
74741 Hradec nad Moravicí .
+420602780907
Oznámení o závadách musí obsahovat:
- jméno kupujícího
- adresu
- podrobný popis závady
- popis, jak závada vznikla
Do třech pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).
Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o zaplacení zboží.
V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, v platném znění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Úhrada poštovného při výměně zboží nebo reklamaci
V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit nebo zaslat k výměně či uplatnění reklamace, hradí poštovné zásilky k nám. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí firma Gastro Plšek.
Pokud zákazník obdržel nesprávné zboží a vrací jej k výměně, uhradí Gastro Plšek poštovné za tuto zásilku poškozenému zákazníkovi v hotovosti (s vyměněným zbožím) nebo složenkou. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím hradí Gastro Plšek.
UPOZORNĚNÍ: Vracené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) neposílejte na dobírku! Gastro Plšek si vyhrazuje právo, nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku!